Jaarverslag 2007 Bollenvogelproject II : bescherming en voortzetting tellingen

• agri-environment schemes
    • bollenstreek

Cite this

Reijers, N., & Balkenende, P. (2008). Jaarverslag 2007 Bollenvogelproject II : bescherming en voortzetting tellingen. Lisse: Agrarisch Natuur- en Landschapsvereniging Geestgrond.
    Reijers, N. ; Balkenende, P. / Jaarverslag 2007 Bollenvogelproject II : bescherming en voortzetting tellingen. Lisse : Agrarisch Natuur- en Landschapsvereniging Geestgrond, 2008. 52 p.
    @book{47a918952ab24dc98f50b22ee27ef762,
    title = "Jaarverslag 2007 Bollenvogelproject II : bescherming en voortzetting tellingen",
    abstract = "In januari 2006 is het project Bollenvogels II van start gegaan. De concrete doelstelling van Bollenvogels II is: De bescherming van zeldzame vogelsoorten in bloembollenvelden en verwerving van maatschappelijke bekendheid en waardering voor deze vogels binnen dit gebied. De uitvoering is in handen van Praktijkonderzoek Plant & Omgeving en Landschapsbeheer Zuid-Holland in opdracht van Agrarische Natuur en Landschapsvereniging “Geestgrond”. Voor 2007 stonden een viertal speerpunten centraal: • Uitbreiden aantal telers en tellers • Introduceren nieuwe telmethode • Verwerving maatschappelijke bekendheid en waardering • Voortzetten van de tellingen",
    keywords = "bloembollen, landbouwgronden, vogels, habitats, monitoring, agrarisch natuurbeheer, bollenstreek, ornamental bulbs, agricultural soils, birds, habitats, monitoring, agri-environment schemes, bollenstreek",
    author = "N. Reijers and P. Balkenende",
    year = "2008",
    language = "Dutch",
    publisher = "Agrarisch Natuur- en Landschapsvereniging Geestgrond",

}

Reijers, N & Balkenende, P 2008, Jaarverslag 2007 Bollenvogelproject II : bescherming en voortzetting tellingen. Agrarisch Natuur- en Landschapsvereniging Geestgrond, Lisse.

Jaarverslag 2007 Bollenvogelproject II : bescherming en voortzetting tellingen. / Reijers, N.; Balkenende, P.

Lisse : Agrarisch Natuur- en Landschapsvereniging Geestgrond, 2008. 52 p.

Research output: Book/ReportReportProfessional

TY - BOOK

T1 - Jaarverslag 2007 Bollenvogelproject II : bescherming en voortzetting tellingen

AU - Reijers, N.

AU - Balkenende, P.

PY - 2008

Y1 - 2008

N2 - In januari 2006 is het project Bollenvogels II van start gegaan. De concrete doelstelling van Bollenvogels II is: De bescherming van zeldzame vogelsoorten in bloembollenvelden en verwerving van maatschappelijke bekendheid en waardering voor deze vogels binnen dit gebied. De uitvoering is in handen van Praktijkonderzoek Plant & Omgeving en Landschapsbeheer Zuid-Holland in opdracht van Agrarische Natuur en Landschapsvereniging “Geestgrond”. Voor 2007 stonden een viertal speerpunten centraal: • Uitbreiden aantal telers en tellers • Introduceren nieuwe telmethode • Verwerving maatschappelijke bekendheid en waardering • Voortzetten van de tellingen

AB - In januari 2006 is het project Bollenvogels II van start gegaan. De concrete doelstelling van Bollenvogels II is: De bescherming van zeldzame vogelsoorten in bloembollenvelden en verwerving van maatschappelijke bekendheid en waardering voor deze vogels binnen dit gebied. De uitvoering is in handen van Praktijkonderzoek Plant & Omgeving en Landschapsbeheer Zuid-Holland in opdracht van Agrarische Natuur en Landschapsvereniging “Geestgrond”. Voor 2007 stonden een viertal speerpunten centraal: • Uitbreiden aantal telers en tellers • Introduceren nieuwe telmethode • Verwerving maatschappelijke bekendheid en waardering • Voortzetten van de tellingen

KW - bloembollen

KW - landbouwgronden

KW - vogels

KW - habitats

KW - monitoring

KW - agrarisch natuurbeheer

KW - bollenstreek

KW - ornamental bulbs

KW - agricultural soils

KW - birds

KW - habitats

KW - monitoring

KW - agri-environment schemes

KW - bollenstreek

M3 - Report

BT - Jaarverslag 2007 Bollenvogelproject II : bescherming en voortzetting tellingen

PB - Agrarisch Natuur- en Landschapsvereniging Geestgrond

CY - Lisse

ER -

Reijers N, Balkenende P. Jaarverslag 2007 Bollenvogelproject II : bescherming en voortzetting tellingen. Lisse: Agrarisch Natuur- en Landschapsvereniging Geestgrond, 2008. 52 p.