Jaaroverzicht 1979

• butter
  • food composition

Cite this

Werdmuller, G. A., Labrijn, J. F., Oortwijn, H., & de Ruig, W. G. (1980). Jaaroverzicht 1979. (Verslag / RIKILT; No. 80.09). Wageningen: RIKILT.
Werdmuller, G.A. ; Labrijn, J.F. ; Oortwijn, H. ; de Ruig, W.G. / Jaaroverzicht 1979. Wageningen : RIKILT, 1980. 5 p. (Verslag / RIKILT; 80.09).
@book{8fd04e73c1d043ea870e3687cdddf90e,
title = "Jaaroverzicht 1979",
abstract = "Doel van dit onderzoek is: een inzicht te krijgen in eventuele niveauverschillen en spreidingen bij de bepalingen in boter door de Botercontrolestations en het Rijkszuivelstation. In 1979 heeft het Rijkszuivelstation aan alle Botercontrolestations voor verschillende bepalingen de volgende monsters ter onderzoek gestuurd: 12 botermonsters voor vocht en vetvrije droge stof; 12 botermonsters voor zout en pH; 12 botervetmonsters voor RMW-getal en refractie; 12 botermonsters voor koper; 12 botervetmonsters voor peroxide en vrij vetzuur; 12 botermonsters voor fosfatase; 12 botermonsters voor het aantonen van Colibacteri{\"e}n; 12 botermonsters voor diacetyl; 12 botervetmonsters voor vochtgehalte volgens Karl Fischer.",
keywords = "boter, voedselsamenstelling, butter, food composition",
author = "G.A. Werdmuller and J.F. Labrijn and H. Oortwijn and {de Ruig}, W.G.",
note = "Pr.nr. 1.115 AL. - Project: Niveaucontrole op de bepalingen in boter door de Botercontrolestations en het Rijkszuivelstation",
year = "1980",
language = "Dutch",
series = "Verslag / RIKILT",
publisher = "RIKILT",
number = "80.09",

}

Werdmuller, GA, Labrijn, JF, Oortwijn, H & de Ruig, WG 1980, Jaaroverzicht 1979. Verslag / RIKILT, no. 80.09, RIKILT, Wageningen.

Jaaroverzicht 1979. / Werdmuller, G.A.; Labrijn, J.F.; Oortwijn, H.; de Ruig, W.G.

Wageningen : RIKILT, 1980. 5 p. (Verslag / RIKILT; No. 80.09).

Research output: Book/ReportReportProfessional

TY - BOOK

T1 - Jaaroverzicht 1979

AU - Werdmuller, G.A.

AU - Labrijn, J.F.

AU - Oortwijn, H.

AU - de Ruig, W.G.

N1 - Pr.nr. 1.115 AL. - Project: Niveaucontrole op de bepalingen in boter door de Botercontrolestations en het Rijkszuivelstation

PY - 1980

Y1 - 1980

N2 - Doel van dit onderzoek is: een inzicht te krijgen in eventuele niveauverschillen en spreidingen bij de bepalingen in boter door de Botercontrolestations en het Rijkszuivelstation. In 1979 heeft het Rijkszuivelstation aan alle Botercontrolestations voor verschillende bepalingen de volgende monsters ter onderzoek gestuurd: 12 botermonsters voor vocht en vetvrije droge stof; 12 botermonsters voor zout en pH; 12 botervetmonsters voor RMW-getal en refractie; 12 botermonsters voor koper; 12 botervetmonsters voor peroxide en vrij vetzuur; 12 botermonsters voor fosfatase; 12 botermonsters voor het aantonen van Colibacteriën; 12 botermonsters voor diacetyl; 12 botervetmonsters voor vochtgehalte volgens Karl Fischer.

AB - Doel van dit onderzoek is: een inzicht te krijgen in eventuele niveauverschillen en spreidingen bij de bepalingen in boter door de Botercontrolestations en het Rijkszuivelstation. In 1979 heeft het Rijkszuivelstation aan alle Botercontrolestations voor verschillende bepalingen de volgende monsters ter onderzoek gestuurd: 12 botermonsters voor vocht en vetvrije droge stof; 12 botermonsters voor zout en pH; 12 botervetmonsters voor RMW-getal en refractie; 12 botermonsters voor koper; 12 botervetmonsters voor peroxide en vrij vetzuur; 12 botermonsters voor fosfatase; 12 botermonsters voor het aantonen van Colibacteriën; 12 botermonsters voor diacetyl; 12 botervetmonsters voor vochtgehalte volgens Karl Fischer.

KW - boter

KW - voedselsamenstelling

KW - butter

KW - food composition

M3 - Report

T3 - Verslag / RIKILT

BT - Jaaroverzicht 1979

PB - RIKILT

CY - Wageningen

ER -

Werdmuller GA, Labrijn JF, Oortwijn H, de Ruig WG. Jaaroverzicht 1979. Wageningen: RIKILT, 1980. 5 p. (Verslag / RIKILT; 80.09).